Musik

Nu spelar grannarna musik för hela Arvika tror jag. Jävligt högt spelar dom iaf! Kom precis hem från stallet nu för andra gången idag. Var och red en extremt pigg spök förut på banan! Trodde jag skulle dö! Han var jätte jobbig men jag hoppas det går bättre imorgon när vi ska rida för jeanette. efter att jag hade ridit gav jag hästarna mat och åkte hem. Var hemma ca 5-10 minuter kanske sen åkte jag och kollade när Melina red lite och stannade och pratade i stallet lite. Nu sitter jag i soffan och försöker bli lite varm. hungrig börjar jag bli också.

Nu ska jag fortsätta bli varm och lyssna på grannens musik! Tur att dom har ganska bra musiksmak iaf. hihi. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0