Snälla skjut mej.

Har sjukt ont i huvet idag! Vet inte varför för jag har ju varit nykter hela helgen ju. Och nu måste jag snart ut med albin men jag har en bad hair day idag för jag gick och la mej med blött hår igår så jag vet inte om jag vågar visa mej utomhus utan mössa och min mössa är ju inte hemma för min kusin snodde ju den på mârten. ^^ Så nu har jag problem.

Denna veckan kommer nog gå ganska snabbt tror jag. Idag ska jag försöka få ordning på akvariet och flytta in det till mitt rum och kanske städa ur sputniks terrarium. Imorgon ska jag på möte på morgonen med nån gubbe som jag inte minns vad han heter. Sen ska jag försöka få ordning i terrariet i vardagsrummet så det kan flytta in ormar där snart. :) Sen kanske det blir lite jobb i slutet av veckan och på lördag blir det reptilmässa i kungälv med Martin. :)

Nej nu måste jag och min huvudvärk gå ut med voffen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0