kalas

Har just haft släktkalas här för mamma. Men det var många som inte kunde komma så det var ju lite skönt att det inte var så mycket folk. :)

Igår när jag åkte bil med Daniel så kom jag på jätte många fiffiga saker.

tex så ska jag starta ett metal band eftersom man inte behöver kunna sjunga för dom skriker ju ändå bara och man behöver inte kunna någon text för det är ju ändå ingen som hör vad man sjunger och sen behöver man ju bara lägga in samma låt 10 gånger på rad på en cd för alla låtar låter ju ändå lika. :P Sen kom jag på att alla pojkar i mitt band ska enbart få ha tajta byxor och sexigt hår och så ska dom vara smala och vältränade och massa tatueringar.

Sen ska jag även stoppa växthuseffekten och skapa världsfred och göra så att folk bara tycker om nyttiga saker så att alla på hela jorden blir smala. Och det ska jag ha gjort inom 6 månader ungefär har jag tänkt. Sen kan jag starta mitt band. fyfan vad rik jag kommer bli.

Kommentarer
Postat av: Eliasson

Måste kommentera att det låter visst olika i varje låt. det är bara att lyssna och texterna hör man med. så det så.

Men det kanske har med vuxen het att göra hihi ;)

2010-09-15 @ 13:57:39
URL: http://bävrarharstorkuk.com
Postat av: Marri

Haha är nog bara du som inbillar dej. ^^ Allt låter lika. :) Barn förstår nog bara det bättre än vuxna. :)

2010-09-15 @ 17:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0