Mobilblogg

Ligger på sängen och har nästan just vaknat :) hade inte med mej datorn inatt så jag fick surfa på mobilen istället ^^ men jag får väl snart abstinens och går upp till min älskade dator ^^ hatar att blogga på mobilen för man kan ju inte göra enter och grejer så inläggen blir så jobbiga att läsa om dom blir långa. Idag ska jag besiktiga bilen! Jag börjar bli riktigt nervös nu! Men jag hoppas det går bra för jag har inte råd att laga den ju. Och jag undrar om min fina lagning av avgasröret går igenom ^^ det märks väl. Kl 15.50 är det jag ska dit iaf så jag har tid att bli mer nervös innan dess. Annars ska jag väl fixa lite med terrariet kanske om jag orkar ^^ har väl inte jätte bråttom med det för jag får nog inte tag på ormar jätte snabbt ändå ^^ nej nu ska jag gå upp och sätta mej vid vid datorn och äta frukost för jag är jätte hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0