I'm happy again!

Idag är jag helt uppspelt för jag har kommit på att jag ska åka till USA till sommaren typ. Har inte bestämt mej helt än men jag får ju tillbaka så mycket på skatten så jag har ju råd nu så det är lika bra att passa på. :)

Har suttit och kommit på typ hundra saker jag vill göra. Ska skriva en lista på allt jag ska göra så jag inte glömmer något hihi.

Beställde lite grejer från victoria secrets igår också. :) Ny bikini och lite underkläder. :D Vet dock inte om bikinin kommer passa eftersom 34 = 75 och jag har bara 70. får väl se om den sitter kvar ^^ haha

Nu bör jag sova för klockan är typ 3. är jätte pigg men får nog försöka ändå annars är jag död hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0