tröttis fis

Inatt drömde jag en mardröm så jag vaknade mitt i natten och kunde inte somna om på ett bra tag så idag är jag jätte trött men jag har ingen lust att sova. Måste städa mitt rum också innan onsdag för då kommer det ju besök från Danmark som ska med på begravningen för Morfar. Och jag måste ju ha lite ordning för folk brukar vilja komma in på mitt rum och kolla på djuren så jag får väl försöka hinna med det i min händelserika vardag.

Har varit och ridit Tinder idag. söthesten <3 red ensamma faktiskt så jag fick rida den enda ridvägen jag är säker på att jag hittar ^^ Vill inte rida vilse där borta. Efter stallet åkte jag hem och åt grillat <3 mums. Sen blev det soffpotatis ett tag med sims och sen gick jag ut och gick med douglas. Vi pratade med en äcklig alkis och några tanter och sen gick vi hem igen och lekte soffpotatisar båda två. kollade BB som vanligt och sen blev det sängen där jag är nu. nu ska jag kolla efter senaste avsnittet av bbt och sen kanske kolla på en film eller nåt innan jag somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0