4!!!!

Spelar musik och försöker packa lite! ;D Kan inte fatta att jag åker på Tisdag!!!

Igår var jag i Karlstad med Douglas. Åkte runt 7 på morgonen och lämnade in honom på färjestad vid 8! När vi skulle åka därifrån tyckte jag bilen låt lite mycket! Och typ någon meter från djursjukhuset så gick avgasröret av! Så vi fick köra till närmsta mack och köpa spännband och sätta fast det provisoriskt! Så det får sitta fast så tills efter jag varit i USA! För jag har inte tid och råd att fixa det innan! Folk hör iaf när jag kommer vill jag lova!

Åkte och shoppade lite när Douglas var hos veterinären och drog ut sina tänder. Blev strumpor, en bh och ett nagellack bara. Köpte presenter till ungarna också! :O Sen åkte vi och hälsade på min moster och satt där tills vi kunde åka och hämta lilla voffen igen. Det hade dragit ut på tiden där så när vi kom så hade han inte vaknat helt än så vi fick sitta kvar ett tag med honom tills han blev piggare så vi kunde åka hem. Han var så vinglig och söt och hade ont i munnen och pep tydligen hela kvällen sen. Stackars liten.

Ska packa lite mer nu och sen ska jag åka på konsum sen och köpa med nåt godis och lite grejs till Emma. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0