glad flikkah!

Pannan har gått sönder eller nåt här så nu har vi ingen värme i lägenheten och inget varmvatten! Känns ju lagomt kul faktiskt.

Negativa listan:
  1. Vi måste ha ett el element för att få värme i lägenheten
  2. Vi måste åka till Martins mamma för att kunna duscha
  3. Vi måste koka vatten för att ens kunna diska
  4. Hyresvärden är ju störd så det lär ju ta ett bra tag innan vi får pannan fixad
  5. Måste in till veterinären och troligtvis få en ny tid
  6. jag behöver pengar men jag har inget jobb
  7. jag måste komma på vad jag ska köpa i julklapp till mamma och martin fler vet jag inte om jag har råd att köpa till pga veterinärsräkningar.

Positiva listan:
  1. Allt ute är vitt av snö!
  2. Jag är överlycklig för att jag just blev ormbiten!
  3. Jag har en chokladkaka


Så ser min värld ut just nu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0