julradio <3

Nu är december äntligen här så jag kan lyssna på min älskade julradio <3 men jag måste säga att jag är grymt besviken på premiären som var inatt. Det brukar ju alltid vara sändning då men nu hade dom minsann ingen rolig radiopratare utan det var bara slingan som spelades och det var ju tråkigt. Nu är det micha som pratar i radion så nu är jag nöjd och glad. :D

hade den segaste dagen på jobbet någonsin idag. Var sjukt drygt så imorgon får min dator följa med till jobbet så vi får ha julradio på hela dagen. :) Blir lite mer julstämning då och så blir det inte så sjukt tyst.

Martin sitter och spelar teve spel. Inte så ovanligt. Men jag funderar på att köpa rayman till xbox och då får han inte spela så mycket. :D tihi.

Nu ska jag ta mej något att äta nu och sen sova när micha slutar sända. ^^ imorgon är det mer jobb och sen är det nattöppet på centret så jag ska ner dit runt 23 hade jag tänkt för då var det lite bra rabatter och sånt. :) Under helgen ska jag försöka handla lite julklappar och sånt. Ska bara försöka komma på vad jag ska köpa för något. Vet inte vad jag ska köpa till hundarna för det är ju risk att det blir krig mellan dom om man köper tuggsaker så det får bli något annat.

glöm inte lyssna på julradio.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0