måndag

Idag har det inte hänt så mycket så igentligen har jag inte mycket att blogga om men jag gör det ändå nu för jag har sjukt tråkigt.

Tänkte ju städa akvariet lite idag men jag orkade inte. Rupert grisade ner lite igår när han fick en ganska stor bit abborre som han typ slet sönder. Det var underhållande.

Imorse var jag iaf på möte för er som vill veta. Det var tråkigt. Fick en ny tid den 14 februari!! inte min dröm att tillbringa alla hjärtans dag med Reine kanske men det ska jag. iaf en liten stund av den. bläääääää. Efter mötet åkte jag hem och satte mej i sängen och kollade några avsnitt av Avatar. Sen åt jag en banan till frukost och sen kollade jag på mer serier på datorn och tråkade.

Nu sitter jag vid teven och fetar mej och det ska jag fortsätta med ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0