tröttis

Ligger på sängen med mina voffar och slöar. Just kommit hem från jobbet. det var en riktigt bra dag på jobbet idag. jag ville bli biten av vitläppen också! haha. Så Rune tog ut den så jag kunde hålla i den lite och bli biten men den bet rune istället och han skrek så jag blev livrädd och sen försökte jag hålla den lite men då slingrade han sej runt ormkroken och då hade jag inget att skydda mej med så jag ville inte leka med han mer! haha. Så vi la in han igen. Han var lite för stor för att jag skulle våga bli biten av han haha.

Nu är jag ledig i 2 dagar. gött. hoppas vädret håller sej såhär fint så jag kan ta hundarna och åka och bada imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0