nu känns det nära...

jag börjar redan bli lite nervös inför USA resan! 71 dagar kvar nu bara. hihi. Det är ju igentligen ganska länge men tiden kommer nog gå rätt fort nu under sommaren hoppas jag. :)

Matade mina gröna sötnosar förut också. Testade att ha båda i terrariet och det gör jag nog inte om igen för när sputnik ätit klart ville hon ju ta sparris mat och dom är ju så sjukt snabba och jobbiga och jag har ingen ormkrok så jag fick hålla bort henne med pinsetten och då högg hon mot mej! läskigt. hihi. Hon var jätte sur efter hon hade ätit så jag tror jag matar dom separat nästa gång.

Imorgon blir det jobb igen också. :) money <3

Nu ska jag sitta och njuta av åskan ett tag och mata dom andra ormarna och sen blir det nog sängen skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0