Sol och bad!

Igårkväll åkte jag och Martin och badade med Avalon. Hon tyckte det var jätte läskigt först men när vi väl drog ner henne i vattnet fattade hon att det inte var så farligt. hihi. sen åkte vi hem till han och såg på film och sånt.

Vaknade typ halv 8 imorse och gick upp och ut med Avalon en sväng. sen sprang jag in på zoo och pratade med Rune lite om när jag ska jobba och så. efter det blev det att åka hem. När jag kom hem ringde jag Melina och hörde när vi skulle åka och så och sen bytte jag om och så åkte Jag, Melina, Christine och Stina iväg till Christines sommarstuga. Sen låg vi och stekte i solen och badade lite. Christine doppade sej t.o.m! det är rätt tufft faktiskt för hon är badkruka! När vi stekt ett tag så grillade vi korv och jag hittade en ödla. :) Den var jätte liten och söt. vi stekte iaf lite till och badade lite mer och sen åkte vi hem till Christine och badade i hennes pool! vi fick fylla på nytt vatten så det var typ SVINKALLT! vi dog typ men det gick. Douglas var med också så jag tvingade honom att simma typ 1,5 meter eller nåt han hade typ panik och tyckte det var kallt. Men det svalkade honom ett tag iaf. hihi. Sen stekte vi mer och jag brände mej på ryggen och så. :) Bråkade lite med en boll i poolen och sen fick mamma hämta douglas och så åkte jag, Melina och Stina till Ingestrand och doppade oss där också! men det blev bara ett snabbdopp innan vi åkte hem.

Nu sitter jag här och har världens huvudvärk! kom just på att det enda jag har druckit idag är en cola och inget mer! Så det är inte konstigt om jag har lite vätskebrist! haha. Får göra iordning lite iste och sova en timme eller nåt.

Blev mycket text idag. Får nog börja ha med mej kameran lite överallt så jag får lite bilder till bloggen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0