varmt

Idag har det varit sjukt varmt på jobbet och även ute. hihi. Imorgon jobbar jag ensam då.. tråkigt. blää. Blir väl sista dagen nu också. lite synd men jag får nog hoppa in snart igen och jobba lite hoppas jag. :)

Efter att jag jobbat idag åkte jag hem åt mat satte mej på soffan och slöade framför datorn sen kom det folk hit och drack med mamma så då satt jag bara och väntade på att dom skulle gå. och nu är jag trött som en tröttis och funderar på att sova men jag kommer ju natagligen bara ligga vaken och lyssna på musiken från brygga om jag känner mej själv rätt. Dom borde inte få spela så högt när jag ska jobba på söndagen.

Stör mej på folk som klagar på att bilarna spelar musik. dom åker ju förbi och så hör man dom i några sekunder och sen är dom borta igen. Iaf ett tag. ^^ Men brygga spelar ju konstant och det hörs ju långt. har minsann inte sett några sura insändare i arvika nyheter om det inte. För min del skulle dom gärna få lägga ner brygga. Inte för att dom spelar musik men bara för att dom som har det är lite störda. Byta ägare kunde dom väldigt gärna göra. :)

Just det! Fick en ny familjemedlem igår också. Sparris heter han/hon. Hoppas att han blir sputniks pojkvän men jag vet inte könet på honom och jag har inte grejer till att könsbestämma honom heller så blir det ägg så märker jag väl och blir det inte det så får jag nog aldrig veta könet på han så vi låtsas att han är en han.

Känner mej lite övertrött nu för jag har ingen aning om vad jag skrivit innan så nu går jag och försöker sova tror jag. Kan ju sätta på lite egen musik att sova til så jag inte hör brygga. Fan nu var jag smart ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0