bajs

Sitter med en sovande bäbis i knät och har tråkigt just nu. Ikväll ska mamma bort så jag är ensam hemma hela natten! woho. Blir nog att kolla på skräckfilm och äta något gott kanske. Och självklart gå ut med Douglas en gång i halvtimmen haha. Nej så ofta är vi nog inte ute men det känns så. bajs voffen <3

Måste till apoteket idag också har bara två piller kvar! och så måste jag kanske till veterinären också och köpa otoclean (öronmåjjs) till plutten.

Fan vad stor douglas börjar bli nu. Han vägde 1,8 kg enligt veterinärvågen när han var där i tisdags. Han kommer säkert väga runt 3 kilo eller nåt som vuxen? Lite jobbigt att jag inte köpte honom av uppfödaren för jag har ingen aning om hur stora föräldrarna var men en chihuahua brukar ju ligga runt 2kg och en Prazsky krysarik ska ligga runt 2,5 kg men det finns ju undantag så han blir nog rätt stor. Hon jag köpte honom av insåg väl att det inte var hennes grej att skaffa valp så därför sålde hon honom igen. Men nu är han min och här stannar han. :D älskade lilla plutthunden <3 han ska bli min agility stjärna <3 woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0