Jaru...

Nu är det en del som har hänt iaf.

Emma har kommit hem!

Albin har artros eller hur det stavas och äter några tabletter (fodertillskott med glukosamin i) nu. :( Blir det inte bättre av dom så ska vi tillbaka till veterinären och få medecinering.

Jag var med på teve i torsdags! Sa till dom att jag inte ville vara med på teve men jag var med lite i bild iaf. ^^ Det var inte så hemskt sålänge jag slapp prata eller nåt! hihi.

Jag har haft Välkommen hem Emma/Halloween fest! det var jätte kul och jag blev väldigt full! och jag var utklädd till "söt" clown.

Jag har varit på arbetsintervju! det var as läskigt.

Började praktik på Arvika Zoo igår.

Imorgon kastreras Douglas. <3

På lördag kommer frösö zoo och hämtar lemurer, näsbjörnar och flygpungekorrar. :( Och jag hämtar Rita! :D kommer bli lite sorgligt att bli av med djuren men jag tror nog dom får det väldigt bra där uppe.

Det är väl det som hänt nu på sistonde. Idag har jag städat massor av akvarier. det var jobbigt. Och nu är jag hungrig som ett as. Och jag tänker slappa det mesta av dagen nu och senare ska jag ut och gå med Emma. Imorgon får jag ju dessutom sovmorgon. Jippi! Nu är det ett billarm här utanför som går och det var väldigt störande.


Såhär söt var jag på Halloween. :) Måste korta av stavarna i kinderna så snart som möjligt börjar störa mej på dom nu! haha.

Kommentarer
Postat av: M E G E

du är så vacker

2011-11-03 @ 15:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0