Rita <3

Nu har Rita fått flytta hem till mej. :) Eller hon bor hos Martin men det gör ju jag också nästan hihi. Imorgon börjar jag i den nya butiken i charlottenberg men den är inte öppen än men det blir nog kul. :)

Igår hämtade dom "mina" djur på zoo också. :( Det var väldigt jobbigt men jag överlevde. Kunde inte hålla tårarna inne ett tag när lemurerna skrek och var stressade av att bli fångade så jag var tvungen att gå där ifrån när dom fångade in dom. usch. Men jag gick in och hjälpte till med giftormarna istället dom skriker inte och får inte panik iaf. det är väl mer jag som har panik i närheten av dom för jag tror alltid dom ska bita mej så jag dör hihi. men jag hanterade ju inte dom jag stog med en tång och höll upp örngott som vi la dom i.

Nu ska jag ta hundarna och åka till charlottenberg igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0