måndag igen.

Hade jätte kul hela helgen. :) På lördagen blev det ner på stan med Martin och trängde oss genom folket och gick på fotoutställning sen tränga oss tillbaka igen så jag fick äta kålsoppa!! mums. sen drack vi lite och så och sen på förfest hos Jimmy och sen ner på Mârtensplatsen och åka batman och masken ^^ haha. barnattraktioner äger ju. :D Gick även i Harry Potter grejen och vrickade foten så jag typ dog och nu har jag jätte ont i den. :( stackars mej!

Söndagen blev en slappis dag med älskling <3

Idag har jag jobbat och sen varit hos Martin lite. Nu ska jag slappa lite tror jag med min kompis teven och en kopp te.

Ska börja denna jävla kurssaken nu också. blääää. Börjar klockan 9 imorgon. Blir även en extra dag med jobb denna veckan för vi måste inventera. :) Och om 11 dagar åker jag till gbg med Martin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0