snöstorm

Trodde faktiskt inte på vädergubbarna när vi hade regn hela dagen. Men när jag slutade jobba vid 20.00 så snöade det minsann. Då trodde jag inte det skulle lägga sej på backen för att det var så blött. men då hade jag fel igen nu snöar det och blåser som fan här och det har ju blivit några cm iaf. :) kul. Douglas blev helt tokig på sista promenaden nyss. :) Och strax blir Avalon tokig för nu åker trosorna på för hon löper och det vill jag inte ha i sängen speciellt inte eftersom jag bytte till vita sängkläder för 2 dagar sen!!

Nu får det bli sängen och lyssna på när huset knakar av stormen. imorgon ska jag jobba 20.00 - 00.00 Då blir det sängen direkt efter jobbet iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0