Charlottenberg

Ja nu har vi ju ännu ett köpcentrum i Charlottenberg. Eller handelspark som dom kallar det. Men det var ju inte mycket att ha precis. Vi fick ju inget som vi inte redan hade precis. Rusta flyttade ju sin butik dit så det är ju inte nåt nytt. Dollarstore är ju typ detsamma som Rusta och ÖoB så nu har vi 3 sånna affärer. Sen fick vi ju Lidl men det är ju inte precis nån hit om man frågar mej iaf för jag har ju aldrig gillat Lidl. Sen fick vi ju en Souk Food. Ska väl vara nåt balkanboden liknande antar jag. Dom säljer inget fläsk och bara utländsk mat eller nåt. Jag har inte ens varit inne där och jag lär ju aldrig gå in där heller. Sen var det en liten hälsokostbutik och en liten butik med Delicato. Delicato har jag inga klagomål mot. Alla gillar ju fika. ;D Men ärligt behöver vi mer mataffärer? Vi har ju konsum, maximat, charlottenberg supermarket, balkanboden, souk food, lidl. och dom kommer öppna en svinstor mataffär till här. sen har vi ju även eda supermarket och eurocash borta på eda.

Ingen matbrist i Eda!

Martin har ju fått nån hjärntummör också så nu ska vi äta vegetariskt i en vecka. Hade jag sagt det hade han aldrig gått med på det men nu var det ju han som kom på det så då får vi väl pröva. ;) Det är ju dessutom snällt mot djuren som får lida på grund av hur köttindustrin ser ut i världen.

Nu ska jag fortsätta ha mensvärk och ta en kopp te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0