hundvård

Idag har har det spelats Asta Kask och Turbonegro hela dagen. :) Har städat en del men även slappat lite. Varit så sjukt trött idag så har tyvärr inte hunnit med allt jag tänkte jag skulle hinna. Skulle badat båda hundarna idag men Avalon får nog vänta till måndag. Hon är iaf kloklippt och borstad. Så jag har fått ett träningspass. Klippa klor på den hunden är fan inte det lättaste!! Den som har bra tips på hur man ska göra med nervösa/livrädda hundar när det gäller kloklippning kan ju gärna höra av sej!

imorgon blir det jobb igen men bara fyra timmar som tur är. :) Sen är det mat och alkohol som gäller här hemma och mina pojkar kommer hit och joinar oss. Blir en tur ner på lochlann på kvällen med. Får väl se hur det är där nu. Sist vi var där var polisen där 3 gånger och kollade papper och höll på och krånglade haha. Sen kom polisbussen och hämtade massa ungdommar som satt i väntsalen som tydligen var påverkade. Så kan det va. :)

Nej nu blir det en dusch och sen väntar sägen och se på film. fredagen den 13e blir det. :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0